Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
D'aquesta manera atén la petició de la Fiscalia Anticorrupció, que havia sol·licitat l'ingrés a presó immediata dels condemnats
El tribunal dels ERO d’Andalusia decidirà dijous que ve si 4 dels ex-alts-càrrecs del govern andalús condemnats ingressen a presó de manera immediata.
Ha citat en concret els exconsellers de Treball de la Junta, Antonio Fernández i José Antonio Viera, a més dels ex-directors generals de Treball i Seguretat Social, Francisco Javier Guerrero i Juan Márquez.
D’aquesta manera, el tribunal atén la petició de la Fiscalia Anticorrupció, que havia sol·licitat l’ingrés a presó immediata dels condemnats, tots ells a més de 7 anys, pels delictes de malversació i prevaricació.
El tribunal també ha decidit ampliar-los el termini de 5 a 40 dies hàbils per preparar el recurs davant el Suprem.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord