Els fusters adverteixen del retrocés de la persiana, en favor del vidre i l’alumini
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
L'objecte del recurs era el canvi d'usos d'uns terrenys que va fer l'Ajuntament de Vila per poder construir el centre de baixa exigència
El Tribunal Superior de Justícia de les Illes ha desestimat el recurs interposat contra la construcció de l’alberg des Gorg, a Eivissa. L’objecte del recurs era el canvi d’usos d’uns terrenys que va fer l’Ajuntament de Vila per poder construir el centre de baixa exigència.
Es va modificar l’ús de 2.000 metres quadrats de la parcel·la, passant d’aparcament a equipament dotacional. La sentència rebutja tots els arguments dels demandants.
Pel que fa a la construcció, el consistori d’Eivissa està a punt d’adjudicar la redacció definitiva del projecte i les obres, finançades pel Consell, podrien sortir a licitació l’any que ve.
El centre, que tindrà caràcter insular, donarà servei a les persones sense sostre de l’illa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Els quiosquets denegats es tramiten com a concessions, no per la via d'autoritzacions