L'objecte del recurs era el canvi d'usos d'uns terrenys que va fer l'Ajuntament de Vila per poder construir el centre de baixa exigència
El Tribunal Superior de Justícia de les Illes ha desestimat el recurs interposat contra la construcció de l’alberg des Gorg, a Eivissa. L’objecte del recurs era el canvi d’usos d’uns terrenys que va fer l’Ajuntament de Vila per poder construir el centre de baixa exigència.
Es va modificar l’ús de 2.000 metres quadrats de la parcel·la, passant d’aparcament a equipament dotacional. La sentència rebutja tots els arguments dels demandants.
Pel que fa a la construcció, el consistori d’Eivissa està a punt d’adjudicar la redacció definitiva del projecte i les obres, finançades pel Consell, podrien sortir a licitació l’any que ve.
El centre, que tindrà caràcter insular, donarà servei a les persones sense sostre de l’illa.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici