L'executiu considera que el reial decret aprovat pel Govern d'Espanya és "molt perjudicial" per a les Illes
El portaveu del Govern, Antoni Costa, durant la roda de premsa posterior al Consell de Govern d'aquest divendres. / CAIB
193El Tribunal Suprem ha admès a tràmit el recurs presentat per l’Advocacia de la Comunitat contra el reial decret pel qual s’estableix el protocol de repartiment de menors migrants no acompanyats des de les Canàries i Ceuta. Així ho ha confirmat el portaveu de l’executiu en la roda de premsa posterior al Consell de Govern.
Antoni Costa ha explicat que s’ha impugnat el reial decret, aprovat pel Govern espanyol el passat mes de juliol, per considerar-lo “profundament perjudicial” per als interessos dels ciutadans de les Balears. L’objectiu final, ha dit, és “tombar” la normativa.
És la segona acció judicial que ha emprès l’executiu de Marga Prohens, després que el mes de març s’interposàs un recurs davant el Constitucional contra la modificació de la llei d’estrangeria. Així mateix, el Govern també ha sol·licitat declarar les Balears en contingència migratòria. Una petició que encara no ha obtengut resposta per part del Ministeri d’Infància i Joventut.
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
L'encesa de llums se celebrarà dissabte, a partir de les 19.00 hores, amb un espectacle visual i musical, després del tradicional compte enrere
Defensen que unir esforços és la manera de presentar una alternativa real al panorama polític de les illes