Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Els condemnats han estat immediatament arrestats per garantir el seu ingrés al centre penitenciari
La reacció ha estat immediata després que el Tribunal Suprem ha dictaminat que sí que hi va haver violació. Els condemna a 15 anys de presó. Diverses associacions del moviment feminista s’han concentrat a Madrid, davant el Tribunal Suprem, per celebrar la sentència. Diuen que continuaran lluitant perquè es cregui la paraula de les dones.
El Tribunal Suprem eleva de 9 a 15 anys de presó la condemna contra els cinc membres de la Manada. Ha estimat que es va cometre un delicte continuat de violació, i que no va ser abús sexual, com havien dictaminat els dos tribunals anteriors.
No va ser abús sexual, sinó violació. El Tribunal Suprem estima, per unanimitat, que és incorrecta la qualificació jurídica de les dues anteriors sentències en relació amb el cas d’agressió sexual a una jove als sanfermines de 2016.
La condemna pels cinc membres de la Manada s’ha incrementat de 9 a 15 anys de presó. Han estat immediatament arrestats per garantir el seu ingrés al centre penitenciari. El trasllat en furgó policial s’ha produït aquest divendres horabaixa.
A la pena de presó s’hi afegeixen 8 anys de llibertat vigilada, a més de la prohibició d’acostar-se a la víctima a menys de 500 metres durant 20 anys i el pagament conjunt de 100.000 euros a la jove. El cas de la Manada va causar nombroses mobilitzacions arreu d’Espanya. També aquí a les illes els ciutadans sortiren al carrer per mostrar la seva indignació.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases