Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Així ho ha acordat per unanimitat la sala penal de l'Alt Tribunal
 
                                Imatge d'arxiu.
65La sala penal del Tribunal Suprem ha acordat per unanimitat declarar la seva competència i obrir causa per a investigar i, si és el cas, enjudiciar l’expresident de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont, actual eurodiputat, i el diputat del Parlament català, Rubén Wagensberg per delictes de terrorisme en relació amb els fets investigats en el cas Tsunami Democràtic. Segons ha informat l’alt tribunal, s’ha designat instructora la magistrada Susana Polo conforme al torn establert.
Els magistrats conclouen que respecte a aquests dos aforats és “necessari i pertinent que siguin cridats al procediment, a fi de ser sentits com a investigats, amb tots els drets i garanties previstes en el nostre ordenament jurídic. Diligència d’investigació que no pot realitzar l’instructor, sinó només aquesta sala segona per tractar-se d’aforats”. L’alt tribunal adopta aquesta decisió després d’analitzar l’exposició raonada elevada pel magistrat de l’Audiència Nacional Manuel García Castelló, en la qual exposava els indicis que, a parer seu, acrediten la participació dels dos aforats en els fets investigats.
En un acte, notificat dijous, també declara la falta de competència de la sala per instruir i, si és el cas, jutjar, les altres 10 persones investigades que no són aforades, en no advertir-se la unitat indivisible de comportament que exigeix la mateixa sala per a acceptar la competència respecte a no aforats.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial
