Sembla improbable que la documentació arribi a les mans de la justícia abans de les eleccions de novembre
El Tribunal Suprem dels Estats Units ordena al president Donald Trump a lliurar les seves declaracions d’impostos a un fiscal que l’investiga a Nova York.
L’alt tribunal nord-americà també ha determinat que la Cambra de Representants, controlada per l’oposició demòcrata, encara no pot accedir en aquests documents. El Partit Demòcrata també exigia a Trump publicar les seves declaracions des de fa més de quatre anys, com han fet tots els seus antecessors.
Tot i la resolució, sembla improbable que la documentació arribi a les mans de la justícia abans de les eleccions de novembre. Trump ha qualificat de “judici polític” aquestes causes obertes contra ell.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici