Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Les acusacions demanen 42 anys d'inhabilitació pels delictes de prevaricació, inviolabilitat del domicili i contra el secret professional
El Tribunal Superior de Justícia de les Illes jutjarà Miquel Florit per ordenar requisar els telèfons mòbils a periodistes i controlar-ne les comunicacions. La Sala també obre judici oral contra l’Estat, com a possible responsable civil subsidiari.
La instructora de la causa, Felisa Vidal, imposa una fiança de més de 60 mil euros per a Florit, que ara té 10 dies per presentar l’escrit de defensa. El cas Mòbils investiga el requisament dels telèfons i ordinadors als periodistes Blanca Pou i Kiko Mestre, en el decurs del procediment del cas Cursach.
Les acusacions demanen 42 anys d’inhabilitació per a Florit pels delictes de prevaricació, inviolabilitat del domicili i contra el secret professional.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren