Palma viu un Sant Jordi multitudinari amb llibres i roses com a protagonistes
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
El Tribunal ajorna el judici contra el president de la Generalitat al 18 de novembre
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) dona 48 hores a Quim Torra per retirar la pancarta de suport als polítics independentistes presos i el llaç groc del Palau de la Generalitat.
L’entitat Impulso Ciudadano va sol·licitar la mesura cautelar per un suposat incompliment del principi de neutralitat institucional. Torra, però, ja ha anunciat que no la retirarà perquè, diu, representa un clamor majoritari de la societat catalana.
En paral·lel, el judici contra el president de la Generalitat, previst per la setmana que ve, s’ha ajornat fins al 18 de novembre. La nova data tindrà lloc després de les eleccions generals i, previsiblement, quan ja es conegui la sentència del Procés.
La Fiscalia demana per a Torra 1 any i 8 mesos d’inhabilitació per un delicte de desobediència per mantenir el llaç groc a l’edifici de la Generalitat durant la campanya del 28 d’abril.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Una diada de Sant Jordi ben plena de públic a Eivissa i a Formentera