Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
/EUROPA PRESS
72El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha ordenat que la Policia Nacional s’encarregui a partir d’ara de dirigir la seguretat de l’edifici de la seva seu, en coordinació amb els Mossos d’Esquadra, davant una eventual declaració d’independència.
La decisió obeeix “a la previsió d’extremar la seguretat de l’edifici i garantir el seu ple i normal funcionament” davant la possibilitat que el Parlament declari la independència i aplicació la Llei de Transitorietat, segons la qual se suprimiria el TSJC i la figura del seu president.
Més informació: Setmana decisiva per la possible declaració d’independència de Catalunya
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució