Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Es confirma la interlocutòria, que ja denegava la suspensió de totes les mesures i restriccions que comporta la ZPAE
Imatge d'arxiu de la zona d'oci West End de Sant Antoni.
40El Tribunal Superior de Justícia de Balears (TSJB) ha desestimat el recurs d’apel·lació presentat per l’Associació d’Empresaris del West End de Sant Antoni contra la interlocutòria que denegava la suspensió de la declaració de Zona de Protecció Acústica Especial (ZPAE) per a aquesta zona de bars.
Amb aquesta decisió judicial es confirma la interlocutòria del Jutjat Contenciós-Administratiu número 2, que ja denegava la suspensió de totes les mesures i restriccions que comporta la ZPAE, ha informat l’Ajuntament de Sant Antoni avui dissabte en un comunicat.
La sentència del TSJB, de data 5 de febrer, considera que la insatisfacció dels empresaris apel·lants està “connectada a l’interès particular” i que “no resisteix la comparació amb l’entitat de l’interès general lligades a la continuïtat de l’acció administrativa”. També assenyala que en el cas que finalment les mesures de protecció acústiques resultessin ser declarades “disconformes a Dret”, i la seva aplicació hagués perjudicat els membres de l’associació apel·lant, “els caldrà fer valer els seus drets sobre aquest tema”.
Però tot això, afegeix el tribunal, serà conseqüència del resultat final del judici i de la sentència ferma. Contra aquesta resolució del TSJB cal interposar recurs en un termini de 30 dies.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca