Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Desestimades les al·legacions i anul·lada l'adjudicació, s'obre la possibilitat al fet que es convoqui un nou concurs de manera urgent
La interlocutòria del Tribunal Superior de Justícia ha desestimat les al·legacions presentades per l’Autoritat Portuària de Balears a la sentència que anul·lava la concessió de la dàrsena de ponent del port de la Savina.
La nova concessió va atorgar la gestió d’aquesta dàrsena a l’empresa PortMed durant 3 anys. Un concurs que va guanyar per un import d’un milió i mig d’euros anuals, més el 4 % de la facturació, i que l’anterior concessionària, l’empresa Marina de Formentera, va recórrer davant del Tribunal.
Marina de Formentera, per part seva, presentarà la setmana que ve l’aval de més d’un milió i mig d’euros que se li va reclamar per cobrir els possibles perjudicis que la suspensió ocasioni a l’interès públic. L’empresa està disposada a arribar fins al final.
Desestimades les al·legacions de l’APB i anul·lada l’adjudicació, ara es podria convocar, de manera urgent, un nou concurs.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles