Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Se li investiga com a suposat inductor o còmplice del decomís dels telèfons
El Tribunal Superior de Justícia de les Balears (TSJIB) investigarà el fiscal anticorrupció Juan Carrau pel decomís de telèfons mòbils a periodistes en el marc del cas Cursach.
La magistrada que instrueix la causa ha confirmat l’admissió a tràmit de l’ampliació de la querella contra Carrau, com a suposat inductor o còmplice del decomís dels telèfons. També s’investiga el jutge que n’autoritzà les actuacions, Miquel Florit.
Els dos periodistes, d’EuropaPress i Diario de Mallorca, van querellar-se contra el jutge i el fiscal pels presumptes delictes de prevaricació i vulneració de secret professional, entre d’altres. La Fiscalia de les Balears va recórrer contra l’ampliació de la investigació.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor