A partir de les vuit del matí, s'hi podrà circular en els dos sentits entre Palma i Andratx les 24 hores del dia. Les obres continuaran durant unes setmanes al túnel de Son Vic
213
El túnel de sa Coma obri de manera definitiva dilluns que ve, 20 de febrer, a les vuit del matí. S’hi podrà circular en els dos sentits entre Palma i Andratx les 24 hores del dia. Ho ha anunciat l’Àrea de Mobilitat i Infraestructures del Consell de Mallorca, que ha explicat que l’actuació que es realitza en aquesta infraestructura està a punt d’acabar. Les obres que continuaran durant unes setmanes més seran les del túnel de Son Vic. El Consell mallorquí afirma que això estava previst i que s’havia acordat en les reunions que ha mantingut al llarg dels darrers mesos amb el teixit empresarial i associatiu, així com amb els veïnats i els ajuntaments d’Andratx i Calvià.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa