Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
El Consell de Mallorca preveu iniciar les obres de millora de la infraestructura a partir de dia 7 de març
A partir de dia 7 de març i fins dia 7 d’abril, el Consell de Mallorca preveu tallar el trànsit en els dos sentits al túne el de Son Vic. La infraestructura, dels anys 90, està deteriorada i s’han d’enderrocar i sanejar zones inestables per evitar despreniments.
Mentre el túnel estigui tancat, els vehicles en direcció Andratx hauran de prendre una ruta alternativa. Es desviaran per la sortida 23, passaran pel carrer Toni Munar Cerdà i la Talaia, fins a la rotonda de Cala Fornells. Des d’allà podran accedir a la carretera MA-1A en direcció Camp de Mar i Andratx.
Els vehicles en direcció Palma també hauran de passar per aquesta via, entraran al nucli de Peguera i es desviaran pel carrer del Noguer per arribar fins a la circumval·lació. Des d’allà podran tornar a accedir a l’MA-1. El tancament del túnel en sentit Palma s’allargarà més temps: almanco fins a finals de juny. Durant l’estiu, les obres estaran aturades i es reprendran el mes de novembre. A partir de llavors, es preveuen talls puntuals.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal