Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El Departament de Carreteres del Consell de Mallorca informa que el tancament nocturn s'avança una hora
91
El Departament de Carreteres del Consell de Mallorca ha informat que el tancament nocturn al trànsit del túnel de Son Vic es farà a les 21 hores i no a les 22 hores com estava previst inicialment. Així, romandrà obert de les 6 i mitja del matí a les 9 del vespre.
En un missatge a Twitter recollit per Europa Press, Carreteres de la institució insular ha detallat, d’aquesta manera, que el túnel romandrà obert de 06.30 a 21.00 hores.
Des del passat mes d’abril el Consell du a terme les obres de remodelació en aquest túnel i, d’acord amb els terminis establerts, romandrà totalment obert, de dia i nit, a partir del 30 de juny fins al 2 de novembre.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc