Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Tot i haver comès un delicte de suborn, no va ser condemnat mai perquè va prescriure
Arxiu de 1997. El túnel que li va costar el càrrec a Gabriel Cañellas. El cas Sóller és l’únic pel qual ha dimitit un president balear. Tot i haver comès un delicte de suborn, no va ser condemnat mai perquè va prescriure.
El Tribunal Suprem va confirmar el 15 de desembre del 1998 que el llavors president del Govern de les Illes Balears va cometre un delicte de suborn en acceptar 50 milions de pessetes de l’adjudicatari de les obres del túnel de Sóller, amb els quals es va pagar a proveïdors del Partit Popular (PP).
En el seu recurs, Cañellas apel·lava a la “realitat social” del finançament dels partits en el moment en què es van produir els fets l’any 1989.
Més informació: El túnel de Sóller ja és gratuït
“El peatge del túnel de Sóller era l’únic filtre a la massificació de la serra de Tramuntana”
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou