Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Per mor de la situació sanitària els congressos i reunions es planifiquen a molt curt termini
El sector del turisme de congressos, reunions i incentius tancarà 2021 amb una facturació del 50 per cent respecte de 2019 i preveu que l’any que ve la recuperació arribarà al 80 per cent.
El Palau de Congressos de Palma acollirà els dies 16 i 17 de desembre la cinquena edició de la fira sectorial Mallorca Loves MICE, que recupera el format presencial d’abans de la pandèmia.
Un dels principals problemes és que per mor de la situació sanitària els congressos i reunions es planifiquen a molt curt termini. Això ja ha provocat cancel·lacions de grans congressos internacionals previstos l’any que ve.
El Palau ja té data per celebrar l’any que ve tres congressos internacionals de tecnologia, odontologia i educació. També estan previstos 25 congressos nacionals amb un total de 25.000 assistents. El més important serà el congrés nacional de cardiologia, l’octubre, en el qual es preveu la participació de 2.500 congressistes.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval