Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Diverses veus de l'oposició han reclamat vacunació massiva per salvar la temporada així com la implantació d'un passaport sanitari
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha reconegut que les ajudes tant del seu Executiu com del govern espanyol no són suficients, però defensa que s’ha fet tot el possible. L’oposició en bloc ha estat molt crítica amb la gestió que es fa en matèria turística. De fet tant El Pi com Ciutadans han assistit al ple amb cartells de la campanya SOS TURISME.
Una preocupació, l’economia, que ha anat molt lligada a la vacunació. Han estat diverses les veus de l’oposició que han reclamat vacunació massiva per salvar la temporada així com la implantació d’un passaport sanitari. El Govern recorda que ja s’ha oferit a Madrid perquè Balears sigui el primer territori espanyol en posar en marxa aquesta mesura.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió