Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La radiotelevisió pública acostarà la política dels municipis més poblats de les Balears a la ciutadania
137
Les formacions amb representació a l’ajuntament de Calvià han iniciat els debats que des d’aquest dimarts s’emeten simultàniament per IB3 Ràdio, IB3 Televisió i ‘on line’. El batle del municipi, Alfonso Rodriguez Badal (PSOE), defensa que s’han creat llocs de feina de més temps i millor qualitat, mentre l’oposició ha criticat que aquests són més precaris.
El debat, però, l’ha encetat el portaveu d’Esquerra Calvià, Alfonso Rodríguez, qui ha remarcat que l’ocupació hotelera no reglada ha fet malbé al municipi. Pel que fa a la creació de llocs de feina, Rodríguez ha puntualitzat que “se n’han de crear més i que els que existeixen són molt precaris”.
Per part seva, Carlos Tarancón, portaveu de Ciutadans, ha llençat un missatge a l’equip de govern. Tarancón diu que s’ha de deixar de banda la “política de turismofòbia” i garantir els llocs de feina els mesos de temporada baixa, de febrer a octubre.
En la mateixa línia s’ha posicionat el portaveu de Sí Es Pot Calvià, Fernando Alcaraz, qui manté que s’han de cercar alternatives turístiques en el període d’hivern. Més dur ha estat el portaveu del Partit Popular, José Manuel Ruiz, qui ha criticat la “falta de promoció turística per part de l’equip de govern municipal”.
IB3 ha programat fins a 20 debats per fer balanç del mandat a municipis i Consells de les Illes Balears. Calvià ha iniciat aquest dilluns un mes intens de debats en els quals els polítics de les Illes faran balanç dels 4 anys de mandat i avançaran les propostes de futur dels seus partits. Avui dimarts serà el torn de Manacor (a les 18h a l’Auditori municipal) i dimecres tocarà Palma (Teatre Mar i Terra, a les 196 hores). Els debats són oberts al públic -que pot intervenir amb preguntes- i es retrasmetran en directe per streaming i en diferit per IB3 Ràdio i IB3 Televisió, de 12h a 13 hores.
Els debats estan dividits en dues parts. La primera, d’uns 50 minuts on es debaten sobre sis blocs temàtics. A la segona part poden participar els assistents fent preguntes sobre les qüestions que més els preocupin o interessin.
Accediu aquí al calendari de debats d’IB3
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal