Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El que més els agrada són les platges, la natura i l'estil de vida
El turisme italià se sent molt satisfet amb el que li ofereix Menorca durant les seves vacances, i el que més li agrada són les platges. Així es desprèn d’un estudi realitzat per la consultora Mabrian, que ha analitzat gairebé 4.000 comentaris a les xarxes. El mercat italià ja és el tercer mercat emissor, i ha augmentat un 7’5% el darrer any.
Menorca compleix el 99% de les expectatives del turisme italià. El que més els agrada són les platges. Les més mencionades són Punta Prima, Cala Pregonda, Son Bou, Macarelleta, Son Saura i Cala en Turqueta. Els productes més citats tenen a veure amb prendre el sol, la natura i l’estil de vida.
Aquesta satisfacció es demostra amb l’increment anual d’aquests turistes. L’any 2014 arribaven 85.000 italians a Menorca. L’any passat, n’eren més de 110.000, els que aterraven per gaudir de l’illa. Tot i això, encara parlem d’un mercat molt estacional, ja que la majoria d’arribades es concentren durant els mesos de juliol i agost. Un dels motius, la manca de vols.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca