En els primers set mesos de l'any han arribat més de dos milions de visitants a Eivissa i Formentera
Vista de Dalt Vila. Foto XGT
179Eivissa i Formentera han rebut, fins al juliol, 2.106.645 de visitants, la gran majoria dels quals són estrangers. Són dades extretes de l’estadística de Moviments Turístics en Fronteres, Frontur, recollides per l’Ibestat, que posen de manifest un creixement mínim, en termes globals, en comparació amb el mateix període de l’any passat, un 0,45% i poc més de 9.500 visitants més.
De tots els turistes que han visitat les Pitiüses durant els primers 7 mesos de 2025, la gran majoria, 1.603.746, són estrangers, principalment espanyols, britànics, italians i belgues.
En comparació amb l’any passat, el mercat nacional és el que més se’n ressent i davalla un 8,89% amb més de 49.000 turistes menys. En el costat contrari, el mercat italià és el que més creix, més d’un 14%, amb més de 32.000 visitants més. En termes percentuals, destaca sobretot el mercat nòrdic, que creix un 27%, tot i que en xifres absolutes només aconsegueix poc més de 17.500 visitants enguany.
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys
Ha causat una gran expectació perquè la columna de fum era visible a tota la ciutat
Gràcies a la seva pressió, amb recollida de firmes, els nous aparcaments blaus que s'havien creat a dos carrers seran gratuïts per a residents