L'embarcació va en direcció a la zona de rastreig i de salvament, davant la costa de Líbia
Més de dues tones d’aliments i productes sanitaris naveguen cap a la Mediterrània oriental a bord de l’Alan Kurdi, el vaixell d’ajuda als refugiats. L’aturada que ha fet al Port de Palma ha servit per carregar-ne la bodega i partir a la pròxima missió humanitària.
Aliments, roba, material ortopèdic i sanitari viatgen a bord del vaixell. Un camió dels Bombers de Palma han duit les bosses i capses plenes, que les ONGs Proem-Aid, SOS Mamás i Apotecaris Solidaris han recollit durant setmanes. Asseguren que l’ajuda és encara molt necessària.
Al mes de febrer, l’Alan Kurdi atracà a Palma, aquí avarà l’embarcació i es va batejar precisament amb aquest nom, el del nin siri que morí ofegat a una platja de Turquia al 2016. L’ONG Sea Eye, propietària del vaixell, ha realitzat diverses missions en els darrers quatre mesos. L’objectiu: salvar vides.
I tot el que duen a la bodega, més de dues tones, els servirà per ajudar els que puguin rescatar.
Mentre carreguen tots els queviures, la roba i material sanitari, desembarquen els guardapits salvavides que els sobren. Les emprarà la cooperativa Llovent, per als cursos nàutics.
L’Alan Kurdi ja és rumb a la zona de rastreig i salvament, davant la costa de Líbia
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi