Aquest dimarts s'ha pogut veure el vaixell recorrent la zona on està projectada l'entrada del segon cable submarí
Red Eléctrica ha començat a estudiar el fons marí de la badia de Pollença, per on vol fer passar el segon cable elèctric submarí. Aquest dimarts matí, s’ha pogut veure el vaixell Artabro fent feina a la zona, molt a prop de la costa d’Alcúdia.
La Plataforma de veïnats contra el cable està indignada perquè no s’atenen les seves reivindicacions i sembla que el projecte continua endavant. El proper dijous, la consellera de Presidència, Mercedes Garrido, els rebrà en audiència.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura