Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Aquest tercer cable evitarà que Formentera quedi a les fosques quan hi hagi una pana elèctrica
Des del passat cinc de gener, el vaixell “Cable Enterprise” fa feina en la connexió submarina de les subestacions elèctriques de Torrent, a Santa Eulària i la nova subestació de Formentera, ubicada en es Ca Marí i encara en construcció. Són un total de 27 km per mar i aquesta nova connexió evitarà que Formentera quedi a les fosques quan hi hagi una pana elèctrica.
Les feines a la mar està previst que finalitzin a finals de gener, sempre que les condicions meteorològiques ho permetin. A més, aquest projecte, pressupostat en 96 milions d’euros, inclou també una part terrestre, tota ella soterrada, de 5 km a Eivissa i altres 5 km a Formentera. Ara només manca la línia del cable i la connexió de la part marítima amb la terrestre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles