Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
El Govern crearà la Comissió sobre la Veritat per conèixer totes les visions històriques sobre la Guerra Civil i el Franquisme
El Valle de los Caídos es convertirà en un cementeri civil. El Govern renuncia a convertir-lo en un museu de la memòria de la Guerra Civil i la dictadura. Ho ha anunciat Pedro Sánchez des de Bolívia, durant la gira per Amèrica Llatina, i suposa un canvi en la posició de l’executiu.
A més, Sánchez ha anunciat la creació de la Comissió sobre la Veritat. Un comitè que incorpori totes les visions històriques sobre què va passar a la Guerra Civil i el Franquisme. Segons el president de l’Executiu, ha de ser el més plural possible i incorporar totes les perspectives del conflicte. Tot, ha dit, per tancar definitivament les “ferides obertes”.
La creació d’aquesta comissió i el futur del Valle de los Caídos s’ha de materialitzar amb la reforma de la Llei de la memòria històrica que ha de tractar-se al Congrés juntament amb l’exhumació de les restes de Franco.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases