Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Serà abans de dia 25, ha anunciat el Consell de Ministres
Les restes de Franco seran exhumades del Valle de los Caídos abans de dia 25 d’octubre. Ho ha aprovat el Consell de Ministres, que ja ha tancat el monument per començar-ne els preparatius.
El Govern diu que el més possible és que l’exhumació es dugui a terme entre els dies 18 i 22. “Comunucarem amb 48 hores d’antelació a la família el dia exacte i l’hora en què es procedirà a l’exhumació i la inhumació, perquè hi puguin venir si ho consideren oportú”, explica Carmen Calvo, vicepresidenta del Govern central en funcions, a la roda de premsa posterior al Consell de Ministres.
Com ja es va anunciar, les restes seran inhumades al panteó de la família Franco al cementeri d’El Pardo-Mingorrubio.
Aquest divendres hi ha hagut les darreres visites al Valle de los Caídos amb les restes de Francisco Franco encara presents. El monument ha tancat les portes a l’hora habitual, a les 18, i demà ja no obrirà. Estarà tancat fins que es produeixi el trasllat del cos. Com a molt tard, dia 25 d’octubre, i preferiblement, entre els dies 18 i 22.
Poc abans del tancament hi ha hagut alguns incidents violents entre els visitants, cosa que ha obligat a actuar la Guardia Civil.
La de divendres és la tercera resolució del Consell de Ministres sobre l’exhumació de Franco, des que fa setze mesos el president del Govern, Pedro Sánchez, va prometre treure’n el cos de la basílica. I segons l’Executiu, serà “la darrera”: confia a no tenir més entrebancs judicials.
El prior del Valle de los Caídos ja ha anunciat que no impedirà que treguin el cos de la basílica, però adverteix que podrien recórrer a la Justícia.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull