Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El capità de l'embarcació destaca la relació bilateral entre Espanya i Oman
El veler Shabab Oman II ha atracat al moll de Llevant del port d’Eivissa aquest dilluns matí. És la primera vegada que el vaixell del sud-oest asiàtic arriba a l’illa i ho fa per les bones relacions diplomàtiques i comercials que el país manté amb Espanya.
“El veler Shabab Oman II va salpar d’Oman l’11 d’abril en un viatge de sis hores i mitja. El vaixell visitarà divuit països i es detindrà en vint-i-set parades al llarg d’aquest viatge per Europa”, ha explicat Issa Al-Jahwari, el capità de l’embarcació.
El vaixell es podrà visitar fins demà, des de les 10 del matí fins a les 6 de l’horabaixa. Aquest dilluns s’hi han acostat prop de 500 visitants.
L’embarcació s’utilitza també com a vaixell escola per entrenar estudiants com a futurs mariners.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella