X

El velòdrom del Tirador a Palma serà un bosc urbà

L'Ajuntament de Palma ha presentat l'avantprojecte arquitectònic que ha guanyat el concurs per reformar aquest espai de la ciutat, tancat des de 1973

22/05/2025

El velòdrom del Tirador a Palma serà un bosc urbà

Imatge de com es troba el velòdrom del Tirador.

39

L’Ajuntament de Palma ha pronosticat començar les obres per convertir el velòdrom del Tirador en un parc a finals de 2026, amb un pressupost inicial de tres milions d’euros.

Així ho ha informat aquest dijous el batle de Palma, Jaime Martínez, en la presentació de l’avantprojecte arquitectònic que ha guanyat el concurs per a la reforma d’aquest espai de la ciutat, que roman tancat des de 1973.

La proposta guanyadora planteja convertir aquesta superfície de dues hectàrees en un “punt de trobada per a la ciutadania” amb un bosc urbà compost per diferents espècies, que formarà part de l’anell verd que connectarà Palma amb la serra de Tramuntana.

22/05/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT