Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El film es va rodar íntegrament a Mallorca i compta amb la participació d'IB3
La pel·lícula d’Agustí Villaronga ‘El ventre del mar‘ ha estat seleccionada en la secció oficial al concurs del Festival de Cinema Internacional de Moscou (Moscow International Film Festival), que se celebrarà del 22 al 29 d’abril. El film es va rodar íntegrament a Mallorca i compta amb la participació d’IB3.
El projecte va començar com una representació teatral, per convertir-se en un film que beu del teatre i el cinema. Parteix d’un text d’Alessandro Baricco, que conta el naufragi d’una fragata francesa l’any 1816, on varen ser abandonats prop de 150 mariners. I que mostra paral·lelismes amb l’actualitat.
L’escenari principal se situa al Sindicat de Felanitx, on es recrea un espai abstracte que apel·la al món oníric dels nàufrags.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros