Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Altres informacions apunten que el capità de l'embarcació no va seguir les instruccions indicades per aturar les màquines davant el perill de col·lisió
El trencament del buc del vaixell que dimarts passat es va enfonsar a la costa de Gibraltar, a la badia d’Algesires, ha ocasionat una fuga de combustible. I segons ha informat avui el govern gibraltareny, una petita quantitat del vessament ja s’hauria escapat del perímetre de la primera barrera de contenció. L’embarcació emmagatzema més de 500 tones de fuel pesant, gasoil i oli lubrificant.
D’altra banda, el ministre principal de Gibraltar, Fabian Picardo, ha assegurat que el capità del vaixell no va seguir les instruccions de les autoritats de detenir la marxa, fet que s’inclourà dins la investigació dels fets.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases