Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Al llarg del 2021 es va vendre quasi 150.000 litres, un creixement en vendes del 46% respecte al 2020
159
Aquesta recuperació ve donada, sobretot, després d’haver passat un any molt complicat a causa de la COVID-19. El vi més venut va ser el blanc, seguit del negre i el rosat i els principals compradors van ser els restauradors i els turistes nacionals. També en va augmentar la facturació en un 54% gràcies a la pujada de preu de venda mitjà.
Enguany compten amb el suport econòmic del Consell Insular. Hi col·laboren amb un import de 12.000 € per millorar-ne la promoció i comercialització. El Consell també ofereix la possibilitat a tots els cellers d’estar presents a les fires que la institució hi participa. Per aquest 2022 està previst assistir a Madrid Fusion, Forum Barcelona, Gustoko, Taste in Paris i Arrels.
Xavier Solano, president de l’Associació de Productors de Vins de Menorca, assegura que ara el seu repte és estar a l’altura de l’any passat, ja que les sequeres han complicat bastant la producció d’enguany.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare