Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Al llarg del 2021 es va vendre quasi 150.000 litres, un creixement en vendes del 46% respecte al 2020
238
Aquesta recuperació ve donada, sobretot, després d’haver passat un any molt complicat a causa de la COVID-19. El vi més venut va ser el blanc, seguit del negre i el rosat i els principals compradors van ser els restauradors i els turistes nacionals. També en va augmentar la facturació en un 54% gràcies a la pujada de preu de venda mitjà.
Enguany compten amb el suport econòmic del Consell Insular. Hi col·laboren amb un import de 12.000 € per millorar-ne la promoció i comercialització. El Consell també ofereix la possibilitat a tots els cellers d’estar presents a les fires que la institució hi participa. Per aquest 2022 està previst assistir a Madrid Fusion, Forum Barcelona, Gustoko, Taste in Paris i Arrels.
Xavier Solano, president de l’Associació de Productors de Vins de Menorca, assegura que ara el seu repte és estar a l’altura de l’any passat, ja que les sequeres han complicat bastant la producció d’enguany.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027