Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El pròxim dissabte, 22 d'abril, és el Dia Mundial de les Botigues de Discos
L’àlbum “Thriller” de Michael Jackson és un dels vinils més venuts dels darrers 10 anys. També “Abbey Road”, dels Beatles; “Back to Black”, d’Amy Winehouse, i “Future Nostalgia”, de Dua Lipa.
Ara les botigues ja no són el punt de venda principal d’aquesta música que podem trobar fàcilment a internet i altres plataformes digitals. A no ser que vulguem continuar gaudint -o reviure- el seu avantatge inassolible: l’encant qualitatiu de la música analògica i l’exclusivitat de poder adquirir discos inexistents a la xarxa, exemplars únics que durant molt de temps han romàs en capses a un magatzem, segons els responsables d’un grapat de supervivents del sector a Mallorca (algunes, botigues fundades als anys 80), com l’Espai Xocolat i La Viniloteca, Mais Vinilo, a Palma; Baba Discos, a Manacor; La Tienda, a Ciutadella, i Can Vinilo, a Eivissa.
David Bermejo és el responsable de Baba Discos, un dels pocs racons de Mallorca on els amants de la música poden gaudir amb joies discogràfiques, ara també a través de la venda de discos en format físic per internet.
Ara hi ha un boom del disc que, tanmateix, mai no se n’ha anat del tot; l’important és saber-se anticipar als canvis constants del mercat, en paraules del de Xocolat, Miquel Àngel Sancho.
El camí de la supervivència – i de l’èxit-, expliquen, ha estat reinventar-se, tractar de cercar allò diferent, la relíquia que pugui atraure el col·leccionista, a més de tenir cura del producte final i que sigui el que és, “un objecte de culte” i una experiència vital i sensorial. “Com veure un bon capítol d’una sèrie”, explica el propietari de la Viniloteca, Javi Vegas. Dissabte, 22 d’abril, és el Dia Mundial de les Botigues de Discos.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat