Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Des que va entrar en vigor la nova norma, a tot l'Estat hi ha prop de 140 agressors que han vist rebaixades les seves penes
218
El conegut com a violador de Badoo de Palma s’ha vist beneficiat d’una nova rebaixa de condemna que li permetrà escurçar el temps que està passant a presó. L’home va ser condemnat per violar dues joves a Palma, a dues condemnes que sumaven 17 anys de presó. Amb l’aplicació de la Llei del ‘Només sí és sí’ la primera condemna, de 9 anys i mig, ha quedat en 8 anys de presó. I la segona, de 7 anys i mig, s’ha rebaixat fins als 6 anys. Les noves penes sumen ara 14 anys de presó, motiu pel qual l’agressor podrà sortir de presó 3 anys abans del que estava previst.
L’home, que està al centre penitenciari des de l’any 2019, va amenaçar els funcionaris de l’Audiència de Palma quan li varen comunicar la primera sentència. Al judici, les seves víctimes varen explicar com les va agredir i ambdues varen coincidir en el seu relat dels fets. L’agressor creava un perfil fals a un web de contactes, amb imatges d’algun jove atractiu, i quan aconseguia una cita amb elles les agredia sexualment.
Segons l’Associació Professional de la Magistratura, hi ha devers 140 agressors d’arreu d’Espanya que han vist rebaixades les seves penes, des que va entrar en vigor la nova llei.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis