L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El concert és aquest dijous vespre a l'Auditòrium de Palma
Francisco Fullana té 32 anys. Fa mitja vida que viu fora de Mallorca i ha dedicat gairebé la vida sencera, en cos i ànima, al violí. Només així, i amb molt de talent, es pot assolir el nivell tècnic i interpretatiu que l’ha duit a ser un dels joves violinistes més reputats d’arreu del món.
Aquests dies ha deixat Nova York per tornar a casa i acompanyar l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears, amb la qual va tocar per primera vegada quan tenia només 16 anys. Per aquest motiu, i també per tocar a casa, el d’aquest dijous és un concert molt especial.
Francisco Fullana pujarà avui horabaixa a l’escenari de l’Auditòrium de Palma a la segona part del concert, on interpretarà les obres ‘El bufó’, de Sergei Prokófiev, i el concert per a violí número 1, de Szymanowski. Ho farà sota la batuta del xinès Perry So, director convidat.
La d’avui és una ocasió única per gaudir d’un repertori poc habitual, així com d’un dels millors músics mallorquins de la nostra història i un dels pocs que s’han triat per fer sonar un violí com aquest, construït l’any 1735 i valorat en 10 milions d’euros.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues