Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
El concert és aquest dijous vespre a l'Auditòrium de Palma
Francisco Fullana té 32 anys. Fa mitja vida que viu fora de Mallorca i ha dedicat gairebé la vida sencera, en cos i ànima, al violí. Només així, i amb molt de talent, es pot assolir el nivell tècnic i interpretatiu que l’ha duit a ser un dels joves violinistes més reputats d’arreu del món.
Aquests dies ha deixat Nova York per tornar a casa i acompanyar l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears, amb la qual va tocar per primera vegada quan tenia només 16 anys. Per aquest motiu, i també per tocar a casa, el d’aquest dijous és un concert molt especial.
Francisco Fullana pujarà avui horabaixa a l’escenari de l’Auditòrium de Palma a la segona part del concert, on interpretarà les obres ‘El bufó’, de Sergei Prokófiev, i el concert per a violí número 1, de Szymanowski. Ho farà sota la batuta del xinès Perry So, director convidat.
La d’avui és una ocasió única per gaudir d’un repertori poc habitual, així com d’un dels millors músics mallorquins de la nostra història i un dels pocs que s’han triat per fer sonar un violí com aquest, construït l’any 1735 i valorat en 10 milions d’euros.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Es podrà demanar en línia a partir del 9 de març i també presencialment a les oficines dels consells insulars
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes