Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Mundos Opuestos, títol del nou disc i de la gira, fa referència a les diferents tradicions musicals de què beu
Strad el Violinista Rebelde va tocar aquest dissabte al Trui Teatre, per primera vegada a Mallorca. Amb un violí i una banda, interpreten temes d’una gran varietat d’estils musicals. El seu nou espectacle és un homenatge a la gent gran.
És l’inici explosiu del concert de Strad, el Violinista Rebelde. Mundos Opuestos, títol del nou disc i de la gira, fa referència a les diferents tradicions musicals de què beu. També a les diferències intergeneracionals.
El músic intercala monòlegs de caire humorístic.
L’espectacle és un homenatge als padrins. Jorge Guillén va perdre el seu a l’inici de la pandèmia.
El seu familiar tenia una concepció més clàssica del violí. Ell comença amb rock, versiona grups com Queen, però també toca altres estils, temes per exemple de Rocío Jurado o solos d’orquestra simfònica. A Strad, al violí l’acompanyen la guitarra, el baix, el contrabaix, el teclat i la bateria.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús