X

El volcà de La Palma continuarà expulsant lava a mitjà termini

El comitè científic del Pevolca ho preveu amb indicadors com les emissions

13/10/2021

El volcà de La Palma continuarà expulsant lava a mitjà termini

85

El comitè científic del Pevolca ha avisat aquest dimecres que l’erupció del volcà de La Palma no aturarà ni a curt ni a mitjà termini. Ho preveuen amb indicadors com les emissions de diòxid de Sofre.

Aquest dimecres, a més, s’ha produït un terratrèmol de magnitud 4,4 en l’escala de Richter a l’illa. És el rècord des de l’inici de la crisi volcànica.

El president espanyol, Pedro Sánchez, ha tornat a visitar l’illa canària i ha demanat unitat a totes les administracions. El president ha explicat que el Govern central ja ha dedicat 220 milions a pal·liar els efectes d’aquesta emergència.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT

societat

Esfondrament mortal a Manacor

Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien

Esfondrament mortal a Manacor