Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Rubén Lorente i Vitali Kobsev expliquen des del seu pis compartit les hores prèvies a la tornada de quarts de final de la Superlliga
El Vòlei Manacor vol resoldre l’eliminatòria a casa i passar a semifinals per primera vegada a la Superlliga. En cas de guanyar avui al Terol, els d’Alexis González es classificarien per a jugar a Europa la pròxima temporada.
Hi ha molt en joc avui horabaixa. El Manacor es juga pujar un esglaó més a l’elit del vòlei. I jugadors com Kobsev i Lorente, demostrar que poden seguir sent jornalers del seu esport.
Un és de Granada, l’altre d’Almeria. Comparteixen un pis a Manacor que els ha facilitat el club.
Des d’aquí guaiten un poble que avui pot viure un dia gran. Classificar-se el seu equip de vòlei per a unes semifinals de la Superlliga. El passi a la següent ronda també permetria als d’Alexis González disputar competició europea la pròxima temporada.
La feina d’un jugador de vòlei de la màxima categoria no és com la d’un futbolista. Kobsev ha de complementar el sou de jugador. Entrena els cadets del club, fa campus d’estiu i també teletreball.
Rubén Lorente ho ha apostat tot al vòlei professional. Quan acabi la temporada, l’espera la selecció espanyola. Sap que amb aquest esport no es farà milionari, però se sent molt afortunat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen