Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El jugador va anunciar la seva partida cap a la República Txeca just després de la victòria davant el Petrer. Avui, els palmesans reben el San Roque, un rival directe
Després d’aconseguir la victòria la jornada passada davant el Petrer, una mala notícia colpejava el Vòlei Palma: Àngel Rodríguez, el seu jugador referent en atac, anunciava la seva marxa cap a la República Txeca.
Lluny de ser un problema, però, l’equip s’ha unit davant aquesta adversitat. Així ho assegura José Osado, en una entrevista per a IB3 Televisió.
Avui, el club palmesà juga contra el San Roque, un rival directe. No hi ha temps per a laments. I Osado confia en la victòria. Guanyar significa apropar-se a la permanència i, per què no, continuar somniant en els play-off.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes