Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
La menorquina Gemma Triay i la seva companya Alejandra Salazar perden la final de l'Obert de Màlaga davant la parella Josemaría / Sánchez per un doble 6-3
120
No ha pogut ser. La parella número 1 del món ha caigut a la final de l’Obert de València. No ha estat un bon partit ni de l’alaiorenca Gemma Triay ni de la seva companya Alejandra Salazar. La intensitat i l’encert l’han posat avui Ariana Sánchez i Paula Josemaría, que s’han imposat per un doble 6-3.
L’inici de cada set han estat els moments més igualats del partit. En el cinquè joc de la primera mànega i en el setè de la segona, Sánchez i Josemaría s’han despenjat en el marcador, i Triay i Salazar no han pogut reaccionar.
Ara, el circuit del World Padel Tour s’atura un mes. En aquest primer tram de temporada, el domini del circuit de Gemma Triay ha estat aclaparador. La menorquina ha aixecat set títols i ha disputat deu finals en els dotze tornejos que ha disputat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències