El club del Coll d'en Rabassa vol revalidar a Alcoi la fita aconseguida l'any passat
216
El Xelska Illes Balears disputarà aquest cap de setmana la final de la Lliga Iberdrola de gimnàstica artística. A Alcoi, Alacant, l’equip capitanejat per Maia Llacer cercarà revalidar el títol que aconseguia l’any passat. És la sisena vegada que l’equip arriba a la final, l’han guanyada dues vegades, la primera va ser l’any 2020 i la darrera, el 2022. Aquesta temporada volen obtenir el tercer títol de lliga. El director tècnic, Pedro Mir, assegura que les gimnastes arriben molt preparades a la fita.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa