Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'actual primer ministre António Costa necessitarà socis per ser investit
El president portuguès, Marcelo Rebelo de Sousa, començarà demà la ronda de consultes amb els líders polítics. El Partit Socialista, liderat per l’actual primer ministre António Costa, és el guanyador de les eleccions d’ahir. Això sí, haurà de cercar socis, ja que es troba a 10 diputats de la majoria absoluta.
De moment, el Bloc d’Esquerra i el Partit Comunista Portuguès ja han ofert el seu suport de cara a la investidura, com va passar l’any 2015. Ara, durant la ronda de consultes amb el president, explicaran quines condicions hi posen.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania