Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els sobiranistes pretenen que se celebri un altre referèndum per a la independència en cas d'obtenir la majoria absoluta
El Regne Unit celebra aquest dijous eleccions municipals en la majoria de les seves localitats, i també comicis regionals a Escòcia i Gal·les. Els col·legis electorals romandran actius fins a les nou del vespre, hora local. Uns 48 milions de ciutadans britànics tenen dret a vot.
Aquestes eleccions serviran per a comprovar el suport al Govern conservador de Boris Johnson davant el Partit Laborista, que aspira a retenir Londres, la capital britànica.
A Escòcia els comicis poden ser determinants per al futur del Regne Unit, davant la pretensió dels sobiranistes que se celebri un altre referèndum per a la independència en cas d’obtenir la majoria absoluta.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061