Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Fins al 30 de setembre hi ha de termini per demanar el vot per correu
180
Un total de 807.165 electors de les Balears estan cridats a les urnes aquestes noves eleccions generals del pròxim 10 de novembre. D’aquests, prop de 28.300 resideixen fora d’Espanya, els quals si ja varen demanar el vot des de l’estranger per als comicis del passat abril, no serà necessari que ho tornin a fer sempre que no hagin canviat el seu domicili.
En canvi els residents aquí que vulguin votar per correu sí que ho hauran de sol·licitar i tenen de temps fins el 30 de setembre.
I una altra dada interessant: prop de 500.000 electors a tota Espanya han demanat que no els enviïn propaganda electoral a casa. En només una setmana s’ha multiplicat per quatre aquesta xifra. El bloqueig polític i una repetició electoral ha provocat el malestar de molts ciutadans pel cost que tendran les eleccions i ha generat en poques setmanes una campanya a través de les xarxes per demanar que els excloguin de rebre propaganda electoral dels partits polítics. Per fer-ho, s’ha d’entrar al web de l’Institut Nacional d’Estadística (ine.es).
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania