Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Són els cicles de Formació Professional en què queden més vacants
Molts alumnes han passat ja per la fira Orienta’t aquest dijous dematí. L’oferta formativa és ampla, hi ha 50 estands de Formació Professional, de diferents universitats, i també de serveis complementaris, com el Conservatori de Música i Dansa.
Alguns dels estands que han generat més atenció són els d’hostaleria i turisme, sanitat i activitats físiques esportives. De fet, són els que més se sol·liciten per part dels alumnes, segons la Conselleria d’Educació. Els que menys són els de Formació Professional d’electricitat i electrònica o d’instal·lació i manteniment d’equipacions de refrigeració o climatització, que és precisament un dels perfils més demanats pels empresaris.
La fira es perllongarà durant tres dies al Recinte Firal. Es preveu que la visitin uns 3.000 alumnes de 16 centres educatius de l’illa, tot i que és oberta a tothom. També s’ofereixen xerrades, tallers i concerts.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari