El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Alguns dels seus projectes més especials són l'església de l'Hospitalet i la zona del Castell de Dalt Vila, o Ses Voltes a Mallorca
L’eivissenc Elías Torres, i el tarragoní José Antonio Martínez, han rebut el Premi Nacional d’Arquitectura 2016. Sota la firma del seu estudi, que l’any que ve celebrarà el 50è aniversari, han desenvolupat projectes a les 4 illes. Alguns dels més especials com l’església de l’Hospitalet i la zona del Castell de Dalt Vila a Eivissa, o a l’Espai Ses Voltes a Mallorca.
Una distinció atorgada pel Ministeri de Foment que destaca la trajectòria dels dos arquitectes. En el seu pensar hi ha dissenyar espais que no distorsionin, sinó que, essent nous, trobin una manera de sobreviure en un context social i històric equilibrat.
Alguns dels seus projectes més especials són l’església de l’Hospitalet i la zona del Castell de Dalt Vila a Eivissa, o a l’Espai Ses Voltes a Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits