Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Conselleria assegura que les tasques de neteja són d'emergència pel mal estat després de les inundacions dels passat octubre
Al torrent de na Borges, a Petra, no hi ha rastre de la vegetació que fins ara l’envoltava, després que les màquines de la Conselleria de Medi Ambient l’han eliminat en un espai de 15 quilòmetres de llargària i 4 metres d’amplada. En aquesta zona, declarada Lloc d’Interès Comunitari, hi havia joncs, tamarells, polls, ullastres i oms que constituïen un clàssic bosc de ribera. El de na Borges és el més llarg de tot Mallorca, amb 40 quilòmetres.
La Conselleria ha informat que les tasques de neteja són d’emergència pel mal estat després de les inundacions de l’octubre i que tenen previst replantar-hi els arbres afectats, tant per les inundacions com per aquestes tasques de neteja.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
El cos surava en avançat estat de descomposició