Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

D'entre 54 candidats, la professora d'Economia de la UB ha obtingut prop de 5.100 suports
D’entre 54 candidats, la professora d’Economia de la UB ha obtingut prop de 5.100 suports, gairebé 2.000 més que el segon.
Una posició que li atorgarà decidir qui seran els quatre càrrecs orgànics del partit: la presidència, la vicepresidència, la tresoreria i la secretaria.
En principi, Paluzie no vol ser presidenta, però alguns companys la veuen com una figura de consens dins el partit independentista entre els dos bàndols.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"