Una mallorquina de la Flotilla queda detinguda a Israel per una presumpta agressió a una funcionària de presons
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts

El darrer equip que va dirigir el tècnic manxec va ser el Lugo a la temporada 19-20
Ja és oficial: José Eloy Jiménez Moreno és nou entrenador de l’Atlètic Balears. El tècnic manxec arriba al conjunt balearico per substituir a Xavi Calm a la banqueta balearica.
El tècnic de 50 anys firma fins a final de temporada. El darrer equip que va dirigir Eloy va ser el Lugo, la temporada 2019-2020 a Segona Divisió. El d’Hellín també ha entrenat equips com l’UCAM Múrcia i el Fuenlabrada, amb els quals va disputar playoff d’ascens a Segona.
Demà Eloy Jiménez dirigirà el seu primer entrenament amb els futbolistes balearicos i divendres serà presentat com a nou tècnic blanc-i-blau. El seu debut serà diumenge a l’Estadi Balear contra l’Alcoià.
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys
Ha causat una gran expectació perquè la columna de fum era visible a tota la ciutat
Gràcies a la seva pressió, amb recollida de firmes, els nous aparcaments blaus que s'havien creat a dos carrers seran gratuïts per a residents