Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Es tracta de dotze hores de festa a Son Fusteret, fins a les dues de la matinada
Son Fusteret ha penjat el cartell de “totes les entrades venudes” aquest dissabte, en assolir l’Elrow XXL els 18.000 tiquets expedits. Són 12 hores ininterrompudes de música, des de les 2 del migdia fins a les 2 de la matinada. Tres escenaris, denou DJs i tones de confeti contribueixen a la festa.
‘La bèstia marina Kraken i el vaixell pirata’ són els protagonistes principals d’aquest nou xou. Els assistents poden desxifrar el mapa del ‘tesoROW’ i accedir al que s’anomena la festa de la felicitat eterna, consistent a recrear una illa secreta amb una comunitat de viatgers que ballen sota la mar, entre animals marins, vells avions estavellats i vaixells oxidats enfonsats.
L’italià Ilario Alicante s’endinsa, aquest dissabte, en la música electrònica amb les seves sessions i el britànic Cloonee, considerat número u del tech House, fa el mateix.
Amb aquesta festa, ja són quatre les celebrades en el marc de l’Origen Fest. La següent i última tindrà lloc el 28 de setembre. S’espera la visita de Fatima Hajji, qui serà l’encarregada de donar per finalitzada la temporada.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13