Així ho han explicat els tres supervivents localitzats fa deu dies entre Menorca i Sardenya
Els migrants de l’embarcació amb onze desapareguts, que el passat divendres 11 d’octubre va ser trobada entre Menorca i Sardenya amb tres supervivents, eren un grup de joves algerians autoorganitzats que intentaven arribar a Formentera.
Fins al moment, no s’ha trobat el cos de cap dels onze desapareguts que varen morir en el trajecte, que va durar almenys 11 dies i en el qual es desviaren diversos quilòmetres al nord-est de la seva destinació, segons han informat els tres supervivents, dos joves de quinze anys i un de vint-i-u, a la fundadora de Caminando Fronteras, Helena Maleno. Una informació que ha recollit l’agència Europa Press.
Els joves, que sembla que es coneixen prèviament, varen sortir de la costa de Tipasa, a Algèria, que està situada a 250 kilòmetres de Formentera. Des de Caminando Fronteras i la Creu Roja tracten d’identificar els ocupants d’aquesta embarcació i de saber què els va ocórrer per informar-ne les seves famílies.
El petit ha entrat d'urgència a l'Hospital Mateu Orfila, després que, segons les primeres hipòtesis, li hauria caigut damunt aigua bullent
Una cinquantena d'efectius d'una empresa de desocupació han muntat un control d'accés a l'entrada de l'edifici
El Govern també ha anunciat els noms dels guardonats amb els Premis Ramon Llull d'enguany